Társat találni

avagy a szerelem vak,de én látok..

És a cikk- Klikk ide

Elgondolkoztató cikket találtam,ahogy bújtam a netet.Társkeresés.Milyen érdekes is a szó -társ ,keresés.Nem inkább partnerem?Cinkosom,akivel együtt vagyok?-Ahogy elolvastam még férfiként is ledöbbentem. Magamra ismertem.Igen, én is rengeteg elvárással indultam minden egyes kapcsolatnak, hogy milyen legyen ,pedig valójában nekem is elvárásaim vannak és mennyire nem is ismerem magam..De,nekem szerencsém van, mert tudok időt szakítani arra, hogy megtudjam milyen is vagyok.És te?Kedves olvasó,te ezzel hogy vagy? Vagy olyan bátor, hogy feltedd magadnak a nagy kérdést, hogy ismerem magam? Mert én feltettem és ráléptem egy olyan hosszú útra, amit úgy hívunk,önismeret. - Amit magamban szeretek azt másban szeretem-e?-

Mert az első és legfontosabb:"A takarítást mindig otthon kell kezdeni.."